Valborg

DATUM: 2013-04-30 KLOCKSLAG: 17:24:18
Bilder från nyårsafton.
Som de flesta vet är det valborg idag och ack vad kul jag ska ha ikväll och jag kan inte ens beskriva hur skönt det är att vara ledig imorgon, behöver en dag borta från skolan haha.. Ursch jag är så less på skolan för tillfället så det ska bli skönt att vara ledig imorgon. Ska äta valborgsmiddag tillsammans med Sara och efter det går jag ner till Molly och träffar henne, Carro, Felicia och Jenny och sen får vi se vart vi går! Ha en jättebra kväll kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur redigerar man bilderna sådär?
tack på förhand! <3 <3

Svar: Har inte redigerat dom :)
Emelie Mårtensson

2013-05-08 @ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0