Tips på två body butters

DATUM: 2013-04-20 KLOCKSLAG: 13:52:00
(Den till höger är det jag skriver om nu) Alla vet nog att Victoria's secret body butters, mists och lotioner luktar hur gott som helst! Denna till vänster som heter Such a flirt är min absoluta favorit bland alla dofter, och det är perfekt att ha med i väskan eller smörja sig med efter man har duschat. Min absoluta favorit!!
 
Denna body butter köpte jag på The body shop efter att jag varit utomlands och den luktar inte bara himelskt gott utan den är hur bra som helst att smörja sig med om man inte vill flagna eller vara torr. Denna är helt perfekt för alla oss som älskar choklad, den luktar så gott så man vill äta den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0