Tips när du ska plugga

DATUM: 2013-04-11 KLOCKSLAG: 17:13:36
Olika tips ville ni att jag skulle bloggan om så nu tänkte jag bjuda på ett inlägg med lite tips då ni ska plugga. För att orka, få motivation och sånt där så yess, here we go!
 
 Musik
En sak jag alltid har när jag pluggar är musik och därav är spotify helt perfekt att använda! Jag lyssnar gärna på lite låtar med fart i och dunkdunk fast på lite lägre volym och det gör mig på mycket bättre humör och hjälper mig att plugga intensivare.
 
• Någonting att äta/dricka
Oftast så har jag en te-kopp eller en skål med lite hallon bredvid mig när jag sitter och pluggar. Om jag inte har det så har jag en tendens att lätt bli sur och inte orka göra det jag egentligen ska göra haha..
 
 Planera vad du ska göra
Bestäm dig för vad du ska plugga och vad exakt du ska göra samt hur länge du ska hålla på med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0