Some text

DATUM: 2013-04-04 KLOCKSLAG: 22:21:35

Hej folkens! Just nu är jag i Åre och hela familjen Mårtensson sitter framför tv'n och tittar på film. Dock funderar jag på att gå upp och lägga mig och kolla på en serie istället menmen. Iallafall, jag hoppas på att det blir sol imorgon så jag kan sitta på balkongen och sola eftersom jag icke kan åka skidor på grund av att jag är sjukis..

Till dig som kommenterade och undrade hur länge jag brukar sola solarium och hur mycket det kostar så ska jag berätta det. Jag brukar sola i 20 minuter och det kostar runt 40-60kr (beroende på vart du solar).

Sov så gott så hörs vi imorgon, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: e

kan du inte lägga ut receptet på pannkakorna? :)

2013-04-05 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0