Snygga jackor nu till våren

DATUM: 2013-04-05 KLOCKSLAG: 18:23:11

Någon av er kära läsare ville att jag skulle tipsa om vad för slags jackor jag kommer använda nu till våren. Här nedanför ser ni ett litet collage på vad för jackor jag kommer strosa runt i. Skinnjackor i alla slags former, jeansjackor i olika färger, militärjackor och västar är fyra stycken "jackor" jag kommer använda. Ska dock gå på jakt efter en snygg lite oversized jeansjacka eftersom det fattas i min garderob.

Förresten, mina klädcollage jag gör (inlägget innan detta exempel) gör jag på hemsidan polyvore.com, till dig som frågade efter det! Puss!


Kommentarer
Postat av: AMY TA

Så satans snygg blogg du hade asså!

2013-04-06 @ 23:47:28
URL: http://amytas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0