Simmar sakta runt i min simpla fantasi

DATUM: 2013-04-04 KLOCKSLAG: 16:08:00
 
Bilder från Oslo bara för att jag längtar så otroligt mycket tills jag är där, 2 veckor nu bara!!
Nuså, det mesta här hemma är färdig packat och om någon timme så beger vi oss till Åre. Kommer icke åka skidor imorgon utan istället sitta hemma och försöka bli frisk, åh hatar detta. Vill samtidigt åka skidor eftersom jag inte kommer komma upp till Åre nått mer menmen, what to do liksom? 
 
Förresten, till dig som undrade vart jag solar solarium. Jag solar antingen precis nedanför campus (samma gata som biblioteket fast på andra sidan längst upp) eller på ett solarium som ligger mittemot Shell vid kyrkparken (där är det mycket billigare). 

Kommentarer
Postat av: linnea

hur många minuter solar du per gång och hur mycke kostar de? :)

2013-04-04 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0