Säger godnatt

DATUM: 2013-04-26 KLOCKSLAG: 23:23:04
Wäääh, Ella kommer inte sova här och denna kväll känns misslyckad, förutom att jag har tränat då maha.. Har ingenting bättre frör mig så jag funderar starkt på att gå och lägga mig istället. Imorgon ska jag iallafall träffa Lovisa som jag inte träffat på jättelänge och sen ska min familj äta middag hos farmor och farfar och om jag hinner ska jag även träffa Jonas på kvällen. Jaja, jag har inget mer vettigt att skriva så jag ska gå och lägga mig nu. Sov gott så hörs vi imorgon, pussar!

Kommentarer
Postat av:

Kolla in min grymma blogg som handlar om skönhet och alltid har snygga bilder! Jag gör bloglovinbyten med de som vill och har bra bloggar ;)

mmadeleneeriksson.blogg.se

2013-04-27 @ 09:34:21
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0