Onsdag den tjugofjärde

DATUM: 2013-04-24 KLOCKSLAG: 18:01:00
Bilder från finaste Oslo. Idag hade jag nationella i engelska och det gick faktiskt bra kändes det som iallafall. Slutade runt fyra och då gick jag ner till stan för att fixa lite grejer och därefter åkte jag hem. Nu är jag hemma och ska strax byta om och fixa mig lite för ikväll ska jag se på Wendlas Vårshow tillsammans med Amanadas familj och Sandra, ska gå och träffa Sandra om en kvart så jag måste skynda mig lite! Jaja, pusspuss!
 
FÖRRESTEN!!! Är det någon som vet vart man kan köpa biljetter till One Direction i Stockholm?

Kommentarer
Postat av: Julia.

Vilka fina bilder! :)

2013-04-25 @ 19:56:02
URL: http://juliasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0