Min dag i tre bilder och lite text

DATUM: 2013-04-13 KLOCKSLAG: 00:03:12
(Jag och Oskar är väldigt bra vänner och bilden är bara ett litet skämt, hahaha...)
Har haft en bra dag trots att jag inte har varit på det bästa humöret. Jobbade ju ikväll och det kom mycket barn på discot så det var faktiskt helt okej, dock så tog min huvudverk över och lite över tio gick jag hem med sällskap av mina kära vänner Oskar och Filip. Är hemma nu och min stol till mitt skrivbord gick precis sönder så jag sitter på golvet (intressant med den informationen, nej.) men jag ska strax sova så det gör ingenting haha. Imorgon får vi se vad jag ska göra, återkommer med det helt enkelt! Puss och godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0