Hypead tjej

DATUM: 2013-04-17 KLOCKSLAG: 21:33:52
Hej på er! Jag har snart packat klart min resväska dock så packar jag ner necessären imorgon samt biljetter och pengar osv.. Är dock lite stressad och sådär över om jag har med mig allt och lite grejer men det ska nog ordna sig. Kan redan nu säga (kommer ett inlägg om detta imorgon) att mitt plan härifrån lyfter 16.10 och sen har jag två timmar på arlanda innan jag åker vidare till Oslo. Är så himla glad att jag ska åka och gud så kul det kommer bli!! 
 
  
Förresten! Denna tjej ↑, vid namn Clara kommer att gästblogga under tiden jag är borta. Dock kommer det tidinställda inlägg också men för att ni ska få ännu mer att läsa kommer Clara också skriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0