16.04.2013

DATUM: 2013-04-16 KLOCKSLAG: 16:45:03
Våren har äntligen landat här i Östersund dock ser jag ännu mer framemot några grader varmare i ett lite mer soligt Oslo på torsdag! Dagen började med ett nationellt prov i historia, gick faktiskt lite bättre än väntat men vi får se hur resultatet blir. Efter det hade jag spanska, lunch och dagen avslutades med två timmars matte. Efter skolan gick jag och mamma ner till stan för att växla pengar, köpa det sista som behövs inför resan samt tittade vi på en klänning som jag ska ha tills på lördag då jag ska på födelsedagsfest. Nu är jag hemma och har himla mycket att göra, ska göra klart en uppsats och en inlämningsuppgift plus så ska jag hinna packa, bäst att jag sätter igång.. Pok!

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson

Hejsan! Super kul att du ville va med och tävla, riktigt fin blogg du har! Måste fortsätta följa, kram på dig :)

Svar: Åh tack så mycket! Kram! :)
Emelie Mårtensson

2013-04-16 @ 17:20:47
URL: http://hannathatsme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0